O firmie

W Contact Center oferujemy innowacyjne usługi call trading. To nowoczesny kanał sprzedaży umożliwiający szybkie i tanie dotarcie nawet do 100 000 klientów dziennie.

Od wielu lat jesteśmy pionierami w dziedzinie call trading.

Contact Center tworzy odpowiednio wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem w branży. Obsługujemy długoterminowe projekty, które cechuje masowy charakter produktu.

Posiadamy ponad 1000 stanowisk telemarketerskich wyposażonych w najnowsze oprogramowania IT. Autorskie rozwiązania Contact Center dały nam możliwość planowania i realizowania skutecznych kampanii call trading popartych licznymi sukcesami.
Posiadamy wyselekcjonowane doświadczeniem narzędzia sprzedażowe, dzięki którym potrafimy dotrzeć nawet do 100 000 klientów dziennie.
Contact Center to także innowacyjne rozwiązania technologiczne. Posiadamy własny dział IT, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostosować system informatyczny do wymogów każdego Kontrahenta. Naszym atutem jest własny magazyn sprzętowy oraz logistyka. Takie rozwiązanie umożliwia kompleksowe zarządzanie Państwa produktem, łącznie z organizowaniem i wysyłaniem przesyłek do Klienta.