Potencjał

Contact Center łączy skuteczne narzędzia sprzedażowe z możliwościami jakie niosą ze sobą nowoczesne technologie. W efekcie jesteśmy w stanie utrzymać wysoką sprzedaż Państwa produktu, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów działalności operacyjnej. Ten nowoczesny i rozbudowany model sprzedaży poparty jest profesjonalnym przygotowaniem, szkoleniami i pełnym kontrolingiem procesów.

100 000

możliwość dotarcia do blisko 100 000 potencjalnych nabywców dziennie

200 000

możliwość wysłania ponad 200 000 paczek miesięcznie

Latest Technologies

własne zaplecze logistyczne wraz z magazynem sprzętowym, dzięki temu nie ponoszą Państwo kosztów magazynowania i dostarczenia produktów do Klienta

Obsługa

wsparcie obsługi posprzedażowej

Sprzedaż

wielopłaszczyznowa obsługa sprzedażowa

Komunikacja

połączenie kontaktu telefonicznego z komunikacją za pośrednictwem poczty elektronicznej, www, sms, mms

Korzyści

uruchomienie i organizacja nowego procesu sprzedażowego bez wkładu finansowego Kontrahenta

Skuteczność

wysoka skuteczność sprzedażowa

Analiza

rejestrowane i analizowane wszystkich rozmów telefonicznych, dzięki czemu monitorujemy efektywność prowadzonej kampanii