Moja historia

Modelowy specjalista

Tomek, Doradca telefoniczny 26 lat.

Na ogłoszenie trafiłem przez przypadek, w Internecie. Postanowiłem złożyć CV i już po trzech dniach przybyłem na rozmowę wstępną. Wszystko potoczyło się szybko, i ani się obejrzałem już pracowałem. Praca miała być na chwilę, a została do dziś. Początkowo pracowałem na stanowisku konsultanta telefonicznego, a po niecałych trzech miesiącach dostałem umowę o pracę. W tej chwili pracuję jako starszy specjalista ds. sprzedaży. Na początku miałem wątpliwości...

Nie da rady bez czekolady

Paulina, Koordynatorka Zespołu Sprzedaży 22 lata

Do pracy w CC namówili mnie znajomi. Miałam zerowe doświadczenie zawodowe, ale postanowiłam spróbować. Złożyłam cv przez stronę internetową. Rekrutacja była dwuetapowa. Etap pierwszy polegał na rozmowie, podczas której rekruterzy pytali mnie czego oczkuję od pracy, dlaczego złożyłam aplikację itp. Drugi wiązał się z symulacją rozmowy z klientem, podczas której byłam oceniania przez dział HR i koordynatora. Niedługo po tym zostałam przyjęta do pracy. Stanowisko konsultanta była dla mnie czymś nowym. Wiele razy w ciągu dnia słyszałam odmowy klientów. Każde niedogodności traktuję jednak w kategorii wyzwania – taki mam po prostu charakter. Z czasem byłam więc coraz lepiej. Każdego dnia osiągałam cel. Później wszystko potoczyło się bardzo szybko. Po 6 miesiącach pracy jako konsultant otrzymałam awans na koordynatora, przeszłam kolejne szkolenie i dostałam własną grupę. Obecnie zarządzam 20 konsultantami. Co sprawiło, że to właśnie ja otrzymałam awans? Wytrwałość i dobre wyniki sprzedażowe. Umiejętność zarządzania pracą innych, motywowanie, logiczne myślenie i

Moja praca to moja pasja

Kamila, Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń 27 lat

Podczas przeglądania lokalnej prasy natrafiłam na ogłoszenie specjalisty ds. rekrutacji w Contact Center. Spełniałam większość warunków i postanowiłam spróbować. Rekrutacja była dwuetapowa. Najpierw przeszłam rozmowę z kierowniczką działu, później miałam do wykonania zadanie – przeprowadzenie rekrutacji dwóch kandydatów. Nie trudno wyobrazić sobie jak duży był to dla mnie stres. Okazało się, ze poszło mi całkiem nieźle, a firma stawia na ludzi młodych i...

Ambitnie i konsekwentnie

Łukasz, Kierownik działu handlowego 28 lat

To moje motto życiowe. Kierowanie się tą zasadą doprowadziło mnie do stanowiska kierowniczego. Ale od początku. W Contact Center pracuję od stycznia 2008. Ogłoszenie znalazłem w Internecie. Postanowiłem dać sobie szansę i złożyłem cv na stanowisko konsultanta telefonicznego. Przez pierwszych kilka dni uczestniczyłem w intensywnym szkoleniu. Nauczyłem się komunikacji z klientem, prowadzenia rozmowy handlowej i...