Współpraca

Oferowane przez nas usługi call trading zawsze są indywidualnie dopasowane do Państwa potrzeb. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom i proponujemy efektywne rozwiązania biznesowe. Przejmujemy wszystkie procesy związane z obsługą Klienta, sprzedażą i kompleksowym zarządzaniem contact center.

Możliwości call trading pozwalają dotrzeć do szerokiej grupy Klientów. To jedyne narzędzie marketingowe, które w krótkim czasie przynosi wymierne korzyści. Rozpoczynając każdą kampanię planujemy, organizujemy i analizujemy poszczególne działania.

1

Przygotowanie kampanii

Po zapoznaniu się z Państwa produktem dobieramy i szkolimy kadrę z nowego projektu oraz dostosowujemy system informatyczny do Państwa wymagań. Następnie uruchamiamy próbną fazę sprzedaży. Dzięki temu dokładnie wiemy z jakim odbiorem wśród Klientów spotkał się Państwa produkt. Faza ta pozwala nie tylko poznać opinię nabywców, ale także wprowadzić ewentualne zmiany związane z projektem. Jeśli wszystko przebiega sprawnie przechodzimy do właściwej fazy sprzedaży.

2

Skuteczną sprzedaż

Państwa projekt może obsłużyć ponad 1000 wykwalifikowanych konsultantów. Każdy z nich posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności z zakresu wykonywanych działań. Potrafimy nie tylko rzeczowo przedstawić Państwa ofertę, ale także uzyskać zewnętrzne finansowanie dla Klienta zaledwie w 10 min.

3

Drugi kontakt z klientem

Cenimy sobie zadowolenie klientów. Zawsze po etapie sprzedaży następuje drugi kontakt z klientem, w celu potwierdzenia transakcji i ustalenia warunków dostawy.

4

Dostawę w ciągu 24 godzin

Paczka zostaje wysłana do Klienta zaraz po potwierdzeniu transakcji. O statusie przesyłki jest on informowany sms-em, mms-em oraz drogą mailową. Możliwość dostawy w ciągu 24 godzin zawdzięczamy własnemu magazynowi sprzętowemu oraz sprawnej logistyce.

5

Obsługę posprzedażową

Wysoki stopień organizacji pracy umożliwia nam, nie tylko skuteczną sprzedaż, ale także sprawną obsługę posprzedażową. Obejmuje ona zwroty, reklamacje oraz wsparcie techniczne. Wspomagamy proces reklamacyjny serwisując drobne usterki czy pomagając Klientowi w załatwieniu wszelkich formalności związanych z reklamacją.